پرش به محتوای اصلی

اکسسوری در استیل خیلی مهم بوده و به نوعی باعث زیبایی و جلوه بیشتر فرد می‌شود. اکسسوری انواع مختلف دارد که در جنس‌ها و مدل‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شود. یکی از پر طرفدارترین اکسسوری‌ها که بانوان به آن علاقه زیادی دارند، دستبند است. دستبند نقره پاندورا انواع مختلفی دارد که می‌توان با توجه به سلیقه و استایل آن را استفاده کرد.

دستبند نقره پاندورا چیست؟

پاندورا یک برند دانمارکی فعال در حوزه جواهرات است که در سال ۱۹۸۲ شروع به کار کرد. این شرکت پس از سال‌ها مراکز فروش خود را افزایش داد و بیش از ۶۷۰۰ نقطه فروش دارد. این شرکت جواهرات مختلفی را در مدل‌های متفاوت تولید و عرضه می‌کند. دستبند پاندورا یکی از محصولات این برند بوده و بسیار محبوب است. این دستبند‌ها از نوع چارم بوده یعنی بر روی آن نگین یا طرح‌های مورد علاقه فرد قرار می‌گیرد. از طرفی برخی از این دستبند‌ها دارای آویزی هستند که می‌تواند نشان دهنده ماه تولد فرد باشد.

این برند معمولاً بیشتر محصولات خود را با نقره تولید می‌کند که علاوه بر زیبایی و درخشندگی از دوام بالا برخوردار است. با تهیه انواع دستبند نقره پاندورا استایل خود را خاص و متفاوت کنید. قیمت این محصول مناسب بوده و با خرید دستبند نقره این برند می‌توانید با هزینه‌ای کم به زیبایی بدرخشید. فروشگاه اینترنتی نقره و زیورآلات اورو از مجموعه‌هایی است که این دستبند‌ها را به فروش می‌رساند.

معرفی انواع دستبند نقره پاندورا

دستبند نقره پاندورا انواع مختلفی دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

دستبند بافت چرم فیروزه‌ای گیره صدفی

 این مدل دستبند از جنس نقره بوده و کیفیت عالی دارد. با تهیه این دستبند رنگ فیروزه‌ای را به استایل خود اضافه کرد و شادتر به نظر برسید. در این دستبند چرم بافته شده فیروزه‌ای رنگ استفاده شده است که از طناب‌های رنگی بسته شده کنار ساحل الهام گرفته و طراحی آن بر اساس این طناب‌ها انجام شده است. گیره صدفی آن از جنس نقره بوده و می‌توانید چارم‌های دریایی را به آن اضافه کنید. یا می‌توانید از دیگر قطعات پاندورایی استفاده کرده و استایل خود را کامل کنید.

دستبند دقایق کشویی چرم مشکی

 از دیگر انواع دستبند نقره پاندورا دستبند دقایق کشویی چرم مشکی است. جنس آن از نقره بوده و کیفیت بالایی داشته و از دستبند‌های پر طرفدار است. با استفاده از این دستبند کمی رنگ تیره را به تیپ خود اضافه کرده و خاص شوید.

در آن از گیره و زنجیر‌های نقره‌ای استفاوه شده که باز و بسته شدن آن به صورت کشویی انجام می‌شود. در این صورت خیلی بهتر دور مچ بسته شده و می‌توانید آن را سایز دست خود کنید. این اکسسوری بسیار شیک و عالی بوده و می‌توانید آن را تنها و یا همراه چارم‌های دلخواه استفاده کنید، اما در هر حالت بی‌نظیر بوده و استایل مدرنی خواهید داشت.

دستبند کشویی دقایق زنجیر ماری نقره‌ای

 این دستبند از جنس نقره بودی و با دو طرح پر طرفدار پاندورا ترکیب شده است. زنجیر آن حالت ماری بوده و حالت کشویی سبب محبوبیت بیشتر آن گشته است. در انتهای گیره کشویی آن نگین‌های شفافی به کار رفته که سبب درخشندگی بیشتر دستبند شده است. می‌توانید با چارم‌های خودتان آن را برای شخص خودتان درست کنید. از طریقی گیره کشویی آن سبب شده تا به راحتی آن را اندازه مچ دست خود تنظیم کنید.

دستبند النگویی نقره کشویی نگین دار پاندورا

 این نوع دستبند‌ها ترکیب کشویی و النگویی است. به راحتی می‌توانید گیره کشویی آن را حرکت داده و به اندازه مچ دستتان آن را تنظیم کنید. در اخر هر بخش این دستبند نگین‌های شفاف زیر کنیایی به کار رفته است که درخشندگی دستبند را بیشتر کرده است. علاوه بر آن زیبایی دستبند را بیشتر کرده و آن را شیکتر کرده است. می‌توانید آن را به تنهایی استفاده کنید و یا اینکه با دیگر دستبند‌های پاندورایی ترکیب کرده و استفاده کنید. این دستبند در کنار زیبایی دوام بالایی داشته و خانم‌های جوان و بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند.

دستبند النگویی نقره قلب بال دار پاندورا

 از دیگر انواع دستبند نقره پاندورا مدل النگویی نقره قلب بال دار پاندورا است. این اکسسوری از جنس نقره بوده و کیفیت عالی دارد. با استفاده از این دستبند کمی عشق را به استایل خود اضافه کرده و رمانتیکتر به نظر می‌رسید. این دستبند گیره قلبی با دو بال دارد که بر روی گیره آن نوشته همیشه در کنار تو حکاکی و درج شده است. بسیار زیبا و شیک بوده و یکی از به روزترین اکسسوری‌های محبوب در جهان است. با هدیه دادن این دستبند به عزیزانتان به آن‌ها بگویید که چقدر دوستشان دارید و برایتان عزیز هستند.

دستبند النگویی اورجینال آی دی دو رنگ امضا پاندورا

 ظاهر این دستبند به گونه‌ای است که نصف آن گرد و نصف دیگر مکعبی است. قسمتی از آن نقره‌ای بوده و بخش دیگر آن با روکش زرگلد ۱۴ عیار و حکاکی لوگو پاندورا ساخته شده است. قسمت گرد آن براق و صیقلی بوده و در انتهای هر دو قسمت آن لوگوی تاجی پاندورا نشان داده می‌شود. در طراحی آن محاسبات دقیق استفاده شده و هنگام استفاده نباید آن را چرخاند یا فشرد.

خرید نقره پاندورا

برای خرید انواع دستبند نقره پاندورا می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نقره و زیورآلات اورو اقدام کنید. این مجموعه کالا‌های مختلفی را عرضه می‌کند که متناسب با مد روز جهان است. از طرفی نقره برند و با کیفیت را عرضه می‌کند که دوام بالایی دارند. زیباترین زیورآلات دنیا با تنوع بالا در این فروشگاه گردآوری شده‌اند که بسیار زیبا و درخشنده هستند. از مزیت‌های خرید از این مجموعه می‌توان به تخفیف‌های واقعی، داشتن به روزترین کالا‌ها اشاره کرد.

کلام پایانی

برند پاندورا سازنده جواهرات و زیورآلات متنوع و با کیفیت است که اغلب محصولات آن از نقره ساخته می‌شوند. انواع دستبند نقره پاندورا به استایل شما درخشندگی و زیبایی خاصی می‌دهد. تنوع این اکسسوری کار را راحت کرده و فرد می‌تواند با توجه به سلیقه و تیپ خود از آن استفاده کند.

پاسخ دهید

ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر