پرش به محتوای اصلی

آیا برندهای معروف نقره را می‌شناسید؟ آیا داستان موفقیت آن‌ها را شنیده‌اید؟ چقدر معتقد هستید که برند نقره، می‌تواند در خریدتان تاثیر داشته باشد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با چرایی شهرت برخی برندهای نقره آشنا کنیم. همچنین با روایت داستان آن‌ها، به معرفی سبک طراحی و مزیت رقابتی هریک بپردازیم.

با تیفانی، برند جواهرات لوکس آمریکایی آشنا شوید!

وقتی صحبت از خرید زیورآلات نقره به‌میان می‌آید، امکان ندارد که در مورد محصولات لوکس و برازنده تیفانی بحث نشود! چراکه این برند آمریکایی، از سال 1837 فعالیت را آغاز کرده و کالاهای خود را در قالب دستبند، گوشواره، انگشتر و گردنبند عرضه می‌کند.

تیفانی محصولات خود را در کالکشن‌های جذابی به‌فروش می‌رساند. ازجمله این مجموعه‌ها، می‌توان به Elsa Peretti و Paloma Picasso اشاره کرد. مورد اول، سلیقه‌های شیک و مدرن را پوشش می‌دهد و کالکشن دوم، مخصوص کسانی است که به طرح‌های رنگی و خارج از چهارچوب همیشگی علاقه دارند.

تولیدات برند تیفانی به زیورآلات نقره محدود نمی‌شود. چراکه این برند، وسایل منزل و آشپزخانه نیز تولید می‌کند که از میان آن‌ها، می‌توان به سینی و شمعدانی‌های نقره که طراحی لوکس و فاخری دارند و فضای خانه را قیمتی نشان می‌دهند، اشاره کرد.

برند پاندورا زیورآلات و اکسسوری‌های جذابی را تولید می‌کند!

پاندورا برندی 30 ساله است که اولین بار توسط Per Enevoldesh و همسرش شکل گرفت. داستان این زوج، جذابیت‌های بی‌شماری دارد! چراکه آن‌ها، به‌معنای واقعی، کسب‌وکار خود را از صفر شروع کردند. به‌طوری که یک فروشگاه کوچک در منطقه‌ای ناشناس اجاره کردند و در آن، مشغول فروش زیورآلات تایلندی شدند!

بعداز مدتی، با کسب سرمایه‌ای قابل‌قبول، تصمیم گرفتند تا به گسترش کسب‌وکار خود بپردازند و با شناخت سلیقه تارگت مارکت خود، به یکی از بهترین برندهای معروف نقره و طلا تبدیل شوند.

محصولات پاندورا شامل دستبند، گوشواره و برخی موارد دیگر می‌شود که از میان آن‌ها، دستبندهای طلای این برند در جهان، غوغا به پا کرده است. علت این موضوع، مربوط به مهره‌های رنگی و جذابی است که از دستبندها آویزان هستند و به‌نوعی موجب تحرک این اکسسوری‌های می‌شوند.

آیا با برند بولگاری آشنا هستید؟

در بین زیورآلات نقره، همیشه یک جایگاه ویژه به بولگاری اختصاص داده می‌شود. چون این برند ایتالیایی، محصولات نقره مرغوبی را تولید می‌کند. طراحی‌های بولگاری، بیشتر حول محور کارهای جسورانه، همراه با سنگ‌های قیمتی می‌چرخد.

به همین دلیل، کسانی که قصد خرید گردنبند و دستبندهای فاخر را دارند، به سفارش محصولات برند بولگاری جذب می‌شوند. باید افزود که بولگاری، دارای کالکشن‌های زیادی است که یکی از معروف‌ترین آن‌ها، مربوط به ایده‌ای است که از مار گرفته‌اند. نام این مجموعه، Serpenti است.

آیا تابه‌حال از برند دیوید یورمن خرید کرده‌اید؟

دیوید یورمن یکی از بهترین برندهای معروف نقره آمریکایی است که زیورآلات و اکسسوری‌های خاص و منحصربه‌فردی را طراحی و تولید می‌کند. شما را نمی‌دانم! اما من اولین بار، این برند را با دستبند Cable شناختم.

دیوید یورمن کالکشن‌های متنوعی دارد که اصول طراحی خود را بر پایه زیورآلات زنانه بنا کرده است. ازجمله ویژگی‌های مشترک که در محصولات این برند دیده می‌شود، می‌توان به الماس‌ها و جواهرهای خاص و ظریف روی آن‌ها اشاره کرد.

بالاخره نوبت به Cartier، برند لوکس فرانسوی رسید!

مگر می‌شود که قصد معرفی برندهای معروف نقره را داشته باشیم و به Cartier نپردازیم؟ این مجموعه فرانسوی، بیشتر از یک قرن است که درزمینه تولید جواهرات و ساعت‌های نقره فعالیت می‌کند و اساس کار خود را، روی ساختن زیورآلات جاودانه بنا کرده است. ازجمله کالکشن‌های برند Cartier، می‌توان به Love و Panthere de Cartier اشاره کرد.

جان هاردی یک برند مشهور تولید زیورآلات نقره است!

اگر طرفدار طرح‌های سنتی هستید و استایل کلاسیک دارید، پیشنهاد ما این است که از کالکشن‌های برند جان هاردی دیدن کنید. این مجموعه قدرتمند، ایده طرح‌های خود را از میراث فرهنگی جزیره بالی می‌گیرد و شهرت آن، بیشتر مرتبط با دستبندهای زنجیره‌ای است که تولید می‌کند. جان هاردی، به‌عنوان یک برند معروف از کشور اندونزی شناخته می‌شود که به‌دلیل حمایت از اصالت، مورد توجه همگان قرار گرفته است.

در فهرست برندهای معروف نقره جای یک برند ژاپنی خالی است!

اگر به طراحی‌های آسیایی علاقه دارید، همچنین می‌خواهید زیورآلاتی را که درون آن‌ها از مروارید استفاده شده، خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ برند Mikimoto ژاپن بروید. میکیموتو به‌دلیل اینکه یکی از برترین متخصص‌های شناخت مروارید در جهان است، شهرت زیادی دارد. بنابراین، تعجب نکنید که گردنبند، گوشواره و انگشترهای برند میکیموتو، به این اندازه از فروش جهانی، دست پیدا کرده باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله، شما را با برندهای معروف نقره آشنا کردیم. هریک از این برندها، پاسخگوی یک سلیقه خاص بودند که درصورت انتخاب هریک از آن‌ها، پشیمان نخواهید شد. برای مثال، تیفانی برندی است که کالکشن‌های شیک و لوکس تولید می‌کند و پاندورا یک برند 30 ساله مشهور در جهان بوده که مشغول به تولید جواهرات منحصربه‌فرد است و به‌دلیل دستبندهای متحرک خود، شهرت دارد. پس در نهایت، این شما هستید که با توجه به استایلی که دارید، تصمیم‌گیری نهایی را دررابطه‌با خرید نقره انجام می‌دهید.

یک نظر

  • علی گفت:

    برندهای نقره از طلا خیلی خاص تر هستند و کارشون حرفه ای تره به نظرم

پاسخ دهید

ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر